Setmanari d'informació local - 139 anys

Sóller-Serverí (diumenge, 18 h), un partit de fires amb tres punts vitals per assegurar la lligueta

Celebrant el gol de la victòria a Manacor que donava tres punts d'or. F: EVA SEGUÍ

Encara sense acabar de creure l’espectacular remuntada a Manacor, arriba aquest diumenge (18 h) un partit del dia de la Fira, el darrer de la lliga a Can Maiol, carregat d’al·licients a Can Maiol amb la visita del Serverí. Encontre amb molt més que tres punts en joc, ja que a més de la lligueta es jugarà el quart lloc de la taula.
El tècnic Lluís Espinosa, en referència al partit d’aquest diumenge, el de la Fira i darrer a casa, el Serverí és un equip ben organitzat, que pràcticament tota la lliga ha estat en places de lligueta, però matemàticament no la té assegurada, per la qual cosa els exigirà molt i són conscients del que es juguen, donat que la victòria els asseguraria el play off a manca d’un partit. A Espinosa no li acaba d’agradar que sigui el partit de la Fira, ja que l’ha obligat a suspendre l’entrenament d’avui divendres, però s’ha d’adaptar.
Per aquest diumenge Espinosa tindrà una baixa sensible, ja que a causa d’un viatge de treball no podrà comptar amb el porter titular Marc Rey, essent Paniza qui es posarà baix els pals. També serà dubte Javi Graziosi per molèsties.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.